Information från Frubo till medlemmar med månadsavgiften på e-faktura

För de boende/kunder som har E-faktura.
Tyvärr har det blivit ett fel när vi skickade betalningsuppdraget till bankgirocentralen och vi håller på att arbeta med felet.

Just nu vet vi inte om det kommer att dras per automatik den siste april då det ser olika ut beroende på vilken bank man är kund hos.

Vi har inte startat något autogiro åt den enskilde boende/kunden utan de har fortfarande e-faktura som betalningsalternativ kopplat till föreningen.

Den enskilde boende/kunden får återkomma till oss efter den siste april om inte pengarna har dragits från den boende/kundens konto och då kommer de få uppgifter från oss hur de ska kunna betala avgiften.

Ingen av de drabbade kommer att få någon påminnelseavgift.
Felet kommer att vara åtgärdat till nästa månads e-faktura utskick.

Vid frågor kontakta Frubo AB.

www.frubo.se
Tel. 013-37 40 80
info@frubo.se



/Styrelsen

Nyhetsarkiv

Senaste nyheter